Kundeservice

Vi jobber alltid iherdig for raskt å gi deg råd og tilbakemeldinger på mail og telefon. Men se gjerne også gjennom de vanligste spørsmålene vi får, for å se om du der kan få svar på det du lurer på. 

Mest vanlige spørsmål:

Jeg kan se at mine varer sendes fra Danmark, må jeg betale toll?

Nei. Med24.no er et norsk registrert NUF-selskap og har norske medarbeidere, så du betaler ikke toll eller andre avgifter når du bestiller hos oss.

Er det gratis å være medlem hos dere?

Ja, det er alltid GRATIS å være medlem i Med24s kundeklubb, og det kommer det til å fortsette å være. Som medlem opptjener du fordeler og bonuser, som du kan bruke på din neste ordre. Les mer om vår medlemsklubb her.

Hvordan bruker jeg min medlemsbonus?

For å bruke din bonus skal du huske på å logge inn, da bonusen er lagret på din login/medlemskonto. Når du er i kassen får du spørsmål om du vil bruke opptjent bonus og kan klikke i ruten om du vil bruke den. Du kan også velge å spare bonusen din. Totalbeløpet på ordren din blir automatisk oppdatert når du klikker i ruten for bruk av bonus. Les mer om fordeler og bonus her.

Hva gjør jeg hvis jeg angrer kjøpet mitt?

Hvis du angrer kjøpet ditt, kan du sende ordren i retur innen 14 dager etter at du mottok den. Skriv en mail til kundeservice på e-mail: info@med24.no og oppgi ditt ordrenummer, så vi kan notere at ordren kommer i retur til oss. Du kan printe ut returlabel her og så sende pakken til oss. Meld fra til oss når pakken er sendt, slik at vi kan behandle returen så snart som mulig.
Les mer om retur og angerrett her. 

Kan jeg endre i min ordre etter bestilling?

Det kan dessverre ikke endres i ordren etter bestilling. Hvis du ringer inn raskt etter bestilling, kan vi som regel nå å annullere kjøpet, og du kan lage en ny ordre, inklusiv varen som du manglet. Les mer om ordrer og bestilling her.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvis du ønsker å reklamere på en vare, kan du kontakte oss på mail eller via telefon. Reklamasjonen skal skje innen rimelig tid etter feilen er oppdaget. Alt etter varens stand, kan du få refundering, bytte vare eller eventuell reparasjon. Les mer om reklamasjon her.

Dere skriver "Fri frakt fra 499,-" - hva betyr det?

Det betyr at vi ved kjøp over 499 NOK tilbyr gratis frakt med Helt Hjem hjemmelevering eller til Bring pakkeshop. Les mer om leveringsmetoder og priser her.

Emner


Kontakt oss

Har du ikke funnet svar på spørsmålet ditt, skal du være mer enn velkommen til å kontakte oss på e-post, så vi kan besvare direkte og gi deg mer konkret informasjon.

Send en mail til info@med24.no, og forvent svar innen 24 timer på alle hverdager.

Alternativt kan du ringe til oss på telefon +47 21 95 94 90. Telefonen er åpen mandag-fredag 9-15.

Send gjerne en mail i stedet for å ringe. Her har vi mulighet til å gi deg raskere svar. Og vi gjør alt for å svare så snart som mulig!
Du kan med fordel også søke informasjon i emnene øverst på siden, hvor vi besvarer de mest vanlige spørsmålene. 🙂

Fri frakt fra 499 kr

Med Helt Hjem eller Bring

14 dagers returrett

14 dagers retur- og angrerett fra du mottar varen

Medlemsbonus

Du får bonus hver gang du handler hos oss

Kundeservice

Kontakt oss på tlf. 21 95 94 90 (09-15 hverdager) eller email info@med24.no

Spar enda mer på dine sunne valg!

Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få tilgang til eksklusive tilbud, kampanjer og eksperttips.