Betalingsfeil
Her er hva du kan gjøre hvis du opplever problemer med betalingen:
Som privatperson
Etter at du har bekreftet at du har alle varene du vil kjøpe, trykker du på den grønne "fortsett" knappen under Trinn 1 - din handlekurv.
Sjekk at du har fulgt alle trinnene for at betalingen skal gå igjennom:
- Fyll inn email adresse og postnummer og trykk på fortsett
- Fyll in ditt komplette personnummer (fødselsdato og personnummer)
- Sjekk at informasjonen er riktig og trykk fullfør kjøp
Du kan velge å betale på en av disse måtene:
- Betale med en gang med bank- eller kredittkort
- Betale om 14 dager (0 kr i avgift)
- Utsette betalingen og betale på et senere tidspunkt (tilløper ekstra kostnader)
Hvis betalingen ikke går igjennom, kontakt Klarna på telefon 21 01 89 91 eller chat.
Som bedrift / organisasjon
Som bedrift eller organisasjon skal du følge linken til høyre hvor det står "Bedriftskunde? - klikk her", og fylle inn organisasjonsnummer når det kommer spørsmål om dette.
Hvis betalingen ikke går igjennom, kan det være at organisasjonen er registrert med flere adresser, og Klarna ikke vil gjennomføre betalingen. Kontakt Klarna for å få betalingen godkjent. Hvis dette ikke går, kan du kontakte vår kundeservice for alternative løsninger.